Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

GK Forge Lotto Rally Team

Bracia Szejowie wracają na asfaltowe trasy!

Już podczas rozpoczynającego w kwietniu sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski Rajdu Świdnickiego Krause, Jarek i Marcin Szejowie, jeżdżący
Hyundaiem i20 R5 pokazali, że specyfika rajdów asfaltowych bardzo im odpowiada. W rajdzie zajęli wysokie czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej.
Już jutro staną na starcie Marma 31 Rajdu Rzeszowskiego, przed załogą z Ustronia prawie 152 kilometry odcinków specjalnych; w sumie trasa rajdu liczy 500 kilometrów.
Rajd będzie eliminacją FIA European Rally Trophy, FIA CEZ (Mistrzostw FIA Strefy Europy Centralnej), RSMP, MSR (Mistrzostw Słowacji) i Motul HRSMP.
Jarosław Szeja: W czwartek wieczorem mamy oficjalny start rajdu, w piątek i sobotę 11 wymagających odcinków specjalnych. Po zmianie specyfikacji auta testujemy
ustawienia „asfaltowe”. Zapraszam do śledzenia wyników w internecie i – przede wszystkim – kibicowania na trasie: bardzo liczymy na doping kibiców
Marcin Szeja: Cieszę się, że wracamy na asfalt, dla nas to naturalne środowisko, w którym czujemy się najlepiej. Przebudowany do specyfikacji asfaltowej samochód (
poprzednia eliminacja RSMP – Rajd Żmudzi – rozgrywana była na szutrze), auto jest bardzo dobrze przygotowane. Chcemy za to podziękować naszym mechanikom,
którzy przed rajdem mieli bardzo dużo pracy.

Najszybsi bracia w Polsce startują razem już od 2006 roku. Debiutowali w Rajdzie Tyskim – Mera. W kolejnym starcie – Rajdzie Krakowskim Platinum wygrywają już
klasę A6 jadąc Peugeotem 106. Kolejny sezon, to starty w pełnym cyklu Rajdowego Pucharu PZM i wicemistrzostwo w klasie A6 na koniec sezonu. Sezon 2008 to
przesiadka do mocniejszej klasy A7, gdzie znów Jarek i Marcinem mierzyli się z rywalami w pełnym cyklu. 2009 rok to upragniony tytuł zdobywców rajdowego Pucharu
PZM w klasyfikacji generalnej. Od sezonu 2010 bracia próbowali swoich sił w różnych klasach oraz pucharach markowych, gdzie zawsze plasowali się w czołówce
klasyfikacji, regularnie punktując w perspektywie całego sezonu. 2015 rok to pierwsze poważne podejście do samochodów z napędem na cztery koła, w Mistrzostwach
Czech i od razu na koniec sezonu podium – trzecie miejsce w silnie obsadzonej grupie N. W kolejnym roku nasza załoga nie miała już sobie równych, pewnie wygrywając
grupę N w Mistrzostwach Czech. Rok 2017 przyniósł duże zmiany w zespole i pierwszy raz pojawia się samochód z topowej klasy R5 – Ford Fiesta. Jarek z Marcinem w
fantastycznie obsadzonym czeskim czempionacie na koniec sezonu znaleźli się tuż za podium, wygrywając trzy odcinki specjalne. Sezon 2019 to kontynuacja startów
Fordem Fiesta, które zostały przerwane przez niefortunny wypadek na testach. Rok 2019, to przede wszystkim budowa nowego zespołu już bez czeskich partnerów i start
w rajdzie Śląska, co zwiastowało powrót na krajowe trasy. 2020 rok, to start w młodej klasie – OPEN 4WD i pewne zwycięstwo na koniec sezonu po ukończeniu wszystkich
rajdów na podium. Sukces ten został doceniony przez partnerów zespołu oraz decydentów w zespole Hyundai Poland Racing i w sezonie 2021 bracia Szeja pojawili
się w profesjonalnym zespole za kierownicą Hyundaia I20 klasy R5. Samochód wyposażony w turbodoładowany silnik 1,6 l ma moc ok. 300 KM,
sekwencyjną skrzynię biegów i napęd na 4 koła. Uroczysty start 31 Marma Rajdu Rzeszowskiego rajdu nastąpi w czwartek 4 sierpnia o godz. 20.00, w piątek 5 sierpnia załogi czekają pokonywane dwukrotnie odcinki specjalne Pstrągowa i Lubenia (ze sławnym waterspalshem) , dzień zakończy się widowiskowym, nocnym odcinkiem rozgrywanym w centrum Rzeszowa. W sobotę 6 sierpnia kibicować będzie można na OS. Wysoka, Frysztak i Różanka ( także przejeżdżane dwukrotnie). Pierwszej załogi na mecie w Rzeszowie spodziewać się można o godz. 17.00