GK Forge Lotto Rally Team

Bracia Szejowie wracają na asfalt. Pora na Rajd Nadwiślański

Cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2021 wraca na nawierzchnię, od której pierwotnie miała się rozpocząć rajdowa rywalizacja w polskim czempionacie. Rajd Nadwiślański był drugą tegoroczną imprezą, która nie mogła odbyć się w pierwszym planowanym terminie, ale dzięki wysiłkom organizatorów, impreza z bazą w Puławach wraca do kalendarza. W dniach 16-17 lipca załoga Jarosław Szeja / Marcin Szeja, razem z polską czołówką zmierzy się z odcinkami specjalnymi trzeciej rundy ProfiAuto RSMP. Dla reprezentantów Hyundai Poland Racing będzie to powrót w okolice Puław po dłuższej przerwie, od sezonu 2014. Start w tegorocznej edycji Rajdu
Nadwiślańskiego będzie dla duetu z Ustronia debiutem w Hyundaiu i20 R5 na nawierzchni asfaltowej. Po dwóch szutrowych rundach mistrzostw Polski, z
dorobkiem 15 punktów, jakie zdobyli za 6. miejsce wywalczone w Mikołajkach, teraz na oficjalnej ceremonii startu stawią się, jako 11 załoga klasyfikacji generalnej.
Zgodnie z deklaracjami, w Puławach stawi się cała krajowa czołówka, co zapowiada ogromne emocje w inauguracji asfaltowej części sezonu. Harmonogram rajdu składa
się z ośmiu odcinków specjalnych, a co ciekawe, wszystkie rozegrane zostaną w sobotę 17 lipca. Ich łączny dystans będzie liczył prawie 120 km, podzielonych na
dwie pętle. Najdłuższe z prób, Wilków i Urzędów, mają liczyć odpowiednio, 18,00 i 17,21 km. W drodze do linii mety w Puławach, załogi tylko raz odwiedzą strefę
serwisową w Puławskim Parku Naukowym.
Jarosław Szeja: – Rywalizacja na luźnej nawierzchni przyniosła nam ogromną dawkę emocji, ale cieszę się z perspektywy powrotu na asfalty. Start w Rajdzie Nadwiślańskim będzie dla nas wymagającym debiutem, z tego powodu, że dwa poprzednie starty jechaliśmy „ośką”. Odcinki Rajdu Polski i wynik, jaki osiągnęliśmy, mocno podbudował naszą pewność siebie za kierownicą Hyundaia, więc z optymizmem czekamy na puławskie asfalty. Rajd ma nietypową, bardzo kompaktową jednodniową formę, ale rywalizacja na ośmiu odcinkach też może mieć sprinterski charakter. Z pewnością będzie to bardzo pracowity dzień. Za zespołem pierwsze asfaltowe treningi, a w planach jeszcze kilka dni testowych, więc będziemy dobrze przygotowani na to wyzwanie. Cieszymy się, że dzięki zaufaniu naszych partnerów, ponownie możemy wsiąść do i20 R5 i razem z Hyundai Poland Racing na twardej nawierzchni kontynuować przygodę w RSMP 2021. Do zobaczenia na odcinkach!

    Partnerami załogi są: GK Forge, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Gastro Boss, Erdol Haus, Polsprzęt, Millers Oils Polska, Kowax, Gulf Race Fuels Distribution EU, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Silesia Business Hub, 2Brally i Hyundai Poland Racing.

    Harmonogram Rajd Nadwiślański:
    Sobota, 17 lipca
    08:30 – OS1 Zakrzów 1 (11.80 km)
    09:30 – OS2 Józefów nad Wisłą 1 (12.50 km)
    10:05 – OS3 Urzędów 1 (17.21 km)
    11:20 – OS4 Wilków 1 (18.00 km)
    14:05 – OS5 Zakrzów 2 (11.80 km)
    15:05 – OS6 Józefów nad Wisłą 2 (12.50 km)
    15:40 – OS7 Urzędów 2 (17.21 km)
    16:55 – OS8 Wilków 2 (18.00 km)
    Kalendarz ProfiAuto RSMP 2021:
    16-17 lipca – 8. Rajd Nadwiślański
    5-7 sierpnia – 30. Rajd Rzeszowski
    10-12 września – 5. Rajd Śląska
    1-3 października – 49. Rajd Świdnicki-Krause
    15-17 października – 46. Rally Kosice (Słowacja)

    Scroll to Top