Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

GK Forge Lotto Rally Team

Rozczarowujący koniec sezonu RSMP. Samochód znów nie dał rady

Sezon Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski zakończył się dla braci Szejów w najbardziej rozczarowujący sposób z możliwych. Załoga GK Forge LOTTO Rally Team znajdowała się w walce o zwycięstwo, wygrywała odcinki specjalne… i wtedy po raz kolejny samochód nie wytrzymał tej rywalizacji. Pomimo faktu, że bracia Szejowie startują najstarszym samochodem w królewskiej klasie mistrzostw Polski, wielokrotnie w tym sezonie udowadniali niesamowity potencjał i prędkość. Będąc teoretycznie na straconej pozycji przy o wiele nowszych i szybszych konstrukcjach rywali, bracia z Ustronia potrafili wygrywać odcinki specjalne i liderować w rajdach.
Nie inaczej było w 68. Rajdzie Wisły. Załoga GK Forge LOTTO Rally Team wygrywała odcinki specjalne i przewodziła w klasyfikacji generalnej imprezy. Niestety, na finałowej próbie dnia samochód po raz kolejny nie wytrzymał trudów zmagań. Zamiast walki o zwycięstwo do samego końca, Szejowie znów muszą mierzyć się z ogromnym rozczarowaniem. Pomimo niesamowitego tempa i prędkości, rywalizacja jak równy z równym znów nie była możliwa.

Jarosław Szeja: – Jestem wściekły. Znów wygrywamy odcinki specjalne, znów jesteśmy najszybszą załogą w rajdzie… i znów musimy pogodzić się z tak potężnym rozczarowaniem, ponieważ samochód nie wytrzymał trudów rywalizacji. Sezon mistrzostw Polski jest dla nas zakończony. Teraz musimy zastanowić się co dalej? Oczywistym jest, że w i20 R5 rywalizacja jak równy z równym z naszymi rywalami jest niemożliwa. Nie ma sensu zastanawiać się, co by było, gdyby? Myślę, że każdy
widział nasze tempo w tym sezonie w najstarszym samochodzie w czołówce RSMP.

Partnerami zespołu są: GK Forge Kuźnia Przemysłowa, Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, ISCAR Poland, Future Group, Ustronianka, Miasto Katowice, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Millers Oils Polska Partnerami medialnymi są: motofakty.pl i sportowy24