Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

GK Forge Lotto Rally Team

Limit pecha został wykorzystany. Jutro wracamy

W piątek, 6 sierpnia, rozpoczął się oficjalnie 30. MARMA Rajd Rzeszowski, 4. runda sezonu ProfiAuto Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Niestety, na mecie pierwszego etapu nie znajdą się Jarosław i Marcin Szejowie. Załoga Hyundai Poland Racing została zatrzymana przez awarię. 30 MARMA Rajd Rzeszowski rozpoczął się od pętli odcinków OS1 Lubenia 1 i OS2 Gwoźnica 1. Na pierwszej z nich Szejowie zajęli 7. miejsce, na drugiej duet Hyundai Poland Racing pojawił się już na dobrej 4. pozycji. To oznaczało 6. miejsce w klasyfikacji generalnej ze stratą ledwie 5,5 s do załogi zajmującej 4. lokatę. Trzecia próba, czyli OS3 Lubenia 2 przyniosła 8. miejsce, ale zarazem najmniejszą stratę – tylko 6 sekund do zwycięzców próby. Kiedy tempo duetu w Hyundaiu i20 R5 obsługiwanym przez Kowax 2Brally zaczynało rosnąć i bracia się rozkręcali, zatrzymała ich awaria na OS4 Gwoźnica 2. Niestety, to oznaczało koniec rywalizacji w piątkowym etapie. Bracia z Ustronia powrócą do rywalizacji w sobotę. Celem jest zebranie doświadczenia oraz walka o punkty w klasyfikacji etapowej i na Power Stage. Załogi dwukrotnie pokonają oesy Pstrągowa i Zagorzyce, raz pojawią się też w centrum Rzeszowa na widowiskowym superoesie.
Jarosław Szeja: – Mam nadzieję, że limit pecha został już wyczerpany. Jutro wracamy do rywalizacji i jestem przekonany, że to będzie nasz etap na przełamanie. Nie poddajemy się, walczymy dalej. Trzymajcie za nas kciuki, to naprawdę wiele dla nas znaczy i dodaje nam mocy na odcinkach specjalnych!
Partnerami załogi są: GK Forge, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, Gastro Boss, Erdol Haus, Polsprzęt, Millers Oils Polska, Kowax, Gulf Race Fuels Distribution EU, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Silesia Business Hub, 2Brally i Hyundai Poland Racing.

    Harmonogram 30. Marma Rajdu Rzeszowskiego:
    Sobota, 7 sierpnia
    8:30 Serwis D Rzeszów
    9:25 OS7 Pstrągowa 1 (12,85 km)
    9:55 OS8 Zagorzyce 1 (20,25 km)
    11:05 OS9 Rzeszów (1,65 km)
    12:20 Serwis E Rzeszów
    13:30 OS10 Pstrągowa 2 (12,85 km)
    14:00 OS11 Łomża Power Stage (20,25 km)
    Kalendarz ProfiAuto RSMP 2021:
    5-7 sierpnia – 30. Rajd Rzeszowski
    10-12 września – 5. Rajd Śląska
    1-3 października – 49. Rajd Świdnicki-Krause
    15-17 października – 46. Rally Kosice (Słowacja)